موضوعات کلید واژه جستجو

جستجوی شجره نامه

بارگذاری شده در تاریخ : 22-5-1394 ساعت 16:13:0 با تعداد بازدید 1045 بار



در این قسمت از سامانه، می‌توانید از راه های مختلف به جستجوی اعضاء خانواده بپردازید. نحوه کار با "جستجوی درخت شجره نامه":

   1. ابتدا اساس جستجو را با کلیک روی این قسمت تعیین کنید.
   2. سپس با توجه به اساس جستجو، عبارت مورد نظر را در این قسمت تایپ نمایید. (مثال: اگر در قسمت "جستجو          با استفاده از"، "شهر تولد" را انتخاب کرده‌اید. در ین کارد باید نام شهری که فرد مورد نظر در آن متولد شده              است را وارد کنید. به عنوان مثال تهران.)
   3. در قسمت بعد جنسیت فرد یا افراد مورد نظر را تعیین نمایید، و یا با انتخاب گزینه "مهم نیست" این گزینه را در         نتایج جستجو بی تاثیر کنید.
   4. در اینجا می‌توانید وضعیت حیات فرد یا افراد مورد نظر را تعیین نمایید، و یا با انتخاب گزینه "مهم نیست" این           گزینه را در نتایج جستجو بی تاثیر کنید.
   5. نهایتا با کلیک بر روی دکمه "جستجو" نتایج موجود بر اساس گزینه‌های انتخاب شده را در یک جدول مشاهده               خواهید کرد.

همچنین با کلیک بر روی نام اشخاص موجود در جدول نتایج به صفحه کاربری فرد مورد نظر هدایت خواهید شد.





 

چنانچه قصد جستجو بر اساس سن افراد و یا تاریخ تولد را دارید، در قسمت "جستجو با استفاده از"، گزینه "تاریخ تولد" را انتخاب کنید.




















بعد از انتخاب گزینه "تاریخ تولد"، قسمت اطلاعات درخواستی در بالای صفحه تغییر خواهند کرد. سپس:

   1. در این قسمت، شروع بازه زمانی مورد نظر را وارد نمایید. مثلا: 1325/12/03
   2. در کادر بعدی، تاریخ پایان بازه زمانی مورد جستجو را تعیین کنید.

نهایتا با کلیک بر روی دکمه جستجو، لیست تمامی افرادِ متولد شده در بازه زمانی مورد نظر شما در جدولی به نمایش درخواهند آمد.